گرد سوز جا شمعی گل دار

گرد سوز جا شمعی سنگ گل دار

 

 

تزیین و دکوراسیون منزل از اهمیت بالایی برخوردار است. انتخاب دکوری مناسب و زیبا به نوعی زیبا کننده دکوراسیون محیطی که در آن قرار دارید، می‌شوند.

گرد سوز جا شمعی سنگ گل دار، بسیار زیبا و خاص بوده، دارای طراحی منحصر به فرد است که در قالب یک دکوری سنتی و مدرن طراحی گردیده، که جلوه خاصی به منازل شما عزیزان می دهد .

جنس لاله این محصول، ازشیشه نشکن بوده و ساخته دست متخصصان ایرانی و هنرمندان عزیز کشورمان است.

ازکاربرد های گرد سوز جا شمعی سنگ گل دار، می توان به کلکسیونی و دکوری بودن این محصول، همچنین روشنایی و گرم نگه داشتن محیط اشاره کرد.

گرد سوز جا شمعی سنگ گل دار، دست ساز است. و محل نگهداری و روشن نکه داشتن شمع به شمار می رود.

رنگ پایه ی این محصول، به رنگ نقره است. همچنین رنگ شیشه لاله آن به رنگ سفید و نشکن است.

ابعاد این محصول چشم نواز، به گونه ای است که جای کمتری اشغال کرده و کم حجم و سبک بوده و قابل جابه جایی آسان است .همچنین قابلیت شستشو نیز دارد.

گرد سوز جا شمعی سنگ گل دار، به گونه ای ساخته شده که در برابر لکه دار شدن و کدر شدن مقاومت بالایی دارد. همچنین دارای عمر بالایی می باشد.

گرد سوز جا شمعی سنگ گل دار، قابل استفاده بر روی میز ناهار خوری و پذیرایی، میز خاطره، بوفه، میز تلفن در منازل و رستوران های سنتی،قهوه خانه ها، کافی شاپ ها و… است.

قابل ذکر است که، گروه تولیدی ایران برنز ضمن احترام به شما مشتری گرامی، آماده دریافت سفارش مشتریان عزیز با طرح ها و رنگ های دلخواه است.

گرد سوز جا شمعی سنگ گل دار، برای روشن نگه داشتن محیط در خانه ها و ویلاهای باغی، در هنگام چادر زدن  استفاده می شود.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز،توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات