چراغ علاالدین مینیاتوری

چراغ علاالدین مینیاتوری

در زمان های قدیم، که این همه امکانات برای مردم فراهم نبود، از چراغ های علاالدین، برای گرم نگه داشتن منازل استفاده می کردند. چراغ های علاالدین، که به آن ها والور هم گفته می شود. با استفاده از نفت کار می کرد.این چراغ ها، برای اولین بار از انگلیس وارد ایران شده است.

چراغ های نفتی، دارای یک فیتیله، از نوع کتان یا پنبه بوده که منع تغذیه آنها، نفت بوده است. و با آغشته شدن نفت به این فیتیله، چراغ روشن می شود.

در زمان های دور، این چراغ ها کاربردی بوده اند و از آنها، برای پخت و پز و گرم کردن خانه ها، استفاده می کردند.

اما امروزه نیز این چراغ ها، علاوه بر جنبه تزئینی و دکوری، در مناطقی که هنوز گاز کشی نشده است، یا برای چادر نشین ها و مناطق زلزله زده، استفاده می شود.

محصولی که مشاهده می نمایید؛ چراغ علاالدین مینیاتوری، از محصولات ایران برنز، است که به دست هنرمندان این شرکت تولید گردیده است.

چراغ علاالدین مینیاتوری، جنبه تزئینی دارد و در دو رنگ طلایی و مسی، طراحی شده اند. همان طور که مشاهده می کنید؛چراغ علاالدین،به اندازه یک خودکار تولید شده است.

این محصول، بسیار سبک بوده و برای دکوراسیون استفاده می گردد.و از این محصول، به عنوان جا کلیدی نیز میتوان استفاده کرد.زیرا؛ حجم کمی دارد و به شکل مینیاتوری و کوچک، تولید شده است.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز،توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات