چشم نظر برنزی مدل پروانه

چشم نظر

 

چشم نظر یا چشم حسد، به معنی آن است که عده ای بر این باورند کسانی که به موفقیت می رسند، مورد حسادت قرار میگیرند.و حسادت، یک نفرینی است که خوشبختی را ویران می کند. و معتقدند که حسادت، باعث بد شانسی می شود.

حدودا، 40 درصد مردم دنیا به چشم حسد اعتقاد دارند. از این رو، از یک نماد چشم معروف به نظر ،برای دفع چشم زخم استفاده می گردد. در دنیای جدید نیز، افراد مشهور ایرانی و خارجی از چشم نظر در طلاها و اکسسوری های خود استفاده می کنند.

محصولی که در تصویر مشاهده می کنید؛ ساخته دست هنرمندان مجموعه ایران برنز است که به صورت هنرمندانه و کاملا ظریف ساخته و پرداخته شده است.

چشم زخم، به صورت  گل های کنار هم که چشم نظر داخل آن است؛ به شکل مثلث طراحی شده که یک پروانه و شاخه های گل بالای سر آن ها است.

این محصول به رنگ طلایی بوده و چشم نظر های آن آبی است. و قابلیت نصب روی دیوار، به صورت دکوری در بوفه و ویترین، به صورت آویز، و همچنین قابلیت نصب روی شیشه با چسب را دارد.

چشم زخم ،قابل استفاده در سالن های پذیرایی، مناسب برای استفاده در منازل و رستوران های سنتی و مجلل،کافی شاپ ها،مغازه ها  و… است.

قابل ذکر است که،گروه تولیدی ایران برنز،ضمن احترام به شما مشتری گرامی،آماده دریافت سفارش مشتریان عزیز با طرح ها و رنگ های دلخواه است.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز،توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات