دوکاره گوزن ظرف پذیرایی

دو کاره گوزن

افراد زیادی، علاقه خاصی به شکلات دارند. ما ایرانی ها نیز جزء آن دسته از افرادی هستیم که؛ در مراسمات شادی، شکلات و شیرینی، جزء جدا نشدنی خوراکی های پذیرایی مان است.

یک میز پذیرایی جذاب، برای مهمان محال است شکلات های رنگا رنگ نداشته باشد. به همین خاطر همه ی افرادسعی می کنند ظرفی انتخاب کنند که در عین زیبایی و ظرافت،کاربردی نیز باشد.

محصول فوق، دو کاره گوزن، می باشد. که پایه این محصول، به شکل گوزن، طراحی شده است .

از مزایای این محصول، میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

1.طرح و ساختار بکار رفته در شکلات خوری:طرح این محصول، به صورت گرد و پایه این محصول به شکل گوزن، تولید گردیده است.

2.قابلیت شست و شو شکلات خوری:این محصول، قابلیت شست و شوی آسان، حتی در ظرف شویی را دارد.

3.وزن مناسب شکلات خوری:محصول معرفی شده، دارای وزنی سبک بوده و در هنگام پذیرایی، دست تان خسته نخواهد شد.

4.قیمت مقرون به صرفه :شرکت ایران برنز،این محصول مجلل را به قیمت مناسب، در اختیار شما مشتریان ارجمند، قرار داده است.

5.چند منظوره بودن شکلات خوری:از محصول فوق، می توان علاوه بر سرو شکلات، برای سرو آجیل نیز، استفاده کنیم.هم چنین از این محصول، برای تزئین و دکور نیز استفاده می شود.

دو کاره گوزن، علاوه بر جنبه کاربردی، جنبه تزئینی و دکوری نیز دارد . از این محصول، روی میز های پذیرایی، بوفه ها، میز خاطره و … نیز استفاده می شود.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز،توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات