عسلی برنزی مدل ۳ تایی کشویی

عسلی برنزی مدل ۳ تایی کشویی

 انتخاب طرح و وسایل مورد نیاز برای چیدمان منزل که مناسب طراحی و دکوراسیون منزل باشد یکی از لذت بخش ترین انتخابات است که می توان در هنگام خرید اثاثیه منزل داشت. به عنوان مثال شما می توانید زمانی که مبلمان خود را انتخاب نموده اید به تناسب چیدمان و طراحی منزل خود از عسلی های که به صورت ستی موجود هستند در کنار مبلمان خود استفاده نموده و در هنگام مهمانی ها از آن بهره مند شوید.

عسلی مدل سه تایی کشویی محصولی است که بسیار پر استفاده و کاربردی بوده که علاوه بر کاربرد بسیار بالای آن از زیبای بسیار بالایی برخوردار است اندازه و سایز مناسب طولی عسلی ها به صورتی است که شما می توانید آنها را در مقابل دو یا حتی سه نفر از میهمانان خود قرار داده و بتوانید از آن استفاده نمایید، اگر بخواهیم به صورت ریاضی آن را محاسبه کنیم شما با خریداری این محصول توانایی برگزاری مراسماتی به تعداد ۷ الی ۱۰ نفر را خواهید داشت.

شما می توانید انواع و اقسام ظروف خود را بر روی این نوع از عسلی ها قرار داده و مهمانی خود را بر قرار کنید سایز طولی مناسب این نوع از عسلی ها در هر سه اندازه به صورت یکسان بوده اما از نظر ارتفاع با یکدیگر متفاوت هستند و این طراحی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید زمانی که مهمانی خود را به اتمام رساندید هر سه تکه از این عسلی ها را در درون خود قرار داده و به صورت کشویی درون یکدیگر قرار داده و در یک مکان مستقر نمایید، به این صورت که بزرگترین عسلی در ارتفاع بالاتر، عسلی میانه در قسمت زیرین عسلی بزرگتر قرار داده شده و همچنین آخرین تکه از این پازل عسلی کوچکتر در قسمت زیرین این عسلی ها به صورت کشویی در داخل آنها قرار داده می شود و شما می توانید عسلی ها را درون یکدیگر جای دهید.

قسمت بالایی این نوع از عسلی ها از سنگ‌های بسیار با کیفیت و زیبا به رنگ سفید استفاده شده که زیبایی و تضاد رنگی را در این ست به وجود می آورد و شما می توانید یک محصول بسیار منحصر به فرد را مورد استفاده قرار دهید. جنس اصلی این محصول از آلیاژ برنز بوده که در قسمت پایه ها و قاب دور سنگ نیز از آن استفاده شده است که علاوه بر زیبایی های این محصول از ارزش مالی بالایی نیز برخوردار خواهد بود که احیاناً در آینده اگر شما نیاز به تعویض اثاثیه منزل خود داشتید می توانید این محصولات را با قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات مشابه به فروش برسانید و سرمایه خود را تا حدود زیادی بازگردانید. شما می توانید با تماس این محصول بی نظیر و با کیفیت را از شرکت ایران برنز خریداری نموده و از استفاده نمایید.

این محصول بسیاز زیبا و شیک به سر تا سر ایران ارسال می گردد تا زیبایی خانه شما را دوچندان نماید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات