ست پذیرایی گل رز

ست پذیرایی گل رز

 

مهمان نوازی ایرانی ها، زبانزد خاص و عام در کل جهان می باشد. از این رو آن ها همیشه در تلاش اند، تا بهترین غذاها و نوشیدنی ها را در بهترین ظروف پذیرایی خود،به ارمغان بیاورند. و همواره در  فراهم  کردن راحتی و رفاه برای مهمانان خود، می کوشند.

محصولی که امروز سعی داریم به شما دوستان عزیز، معرفی کنیم؛ ظروف پذیرایی شامل : آجیل خوری ، میوه خوری ، شیرینی خوری ، شکلات خوری، است.

به قول شاعر :

ای خوشا روزا که ما   معشوق را مهمان کنیم

دیده از روی نگارینش    نگارستان کنیم

محصولی که در تصویر فوق مشاهده می کنید،ست چهار تیکه پذیرایی بوده،که شامل شکلات خوری،آجیل خوری،میوه خوری و شیرینی خوری می باشد.

پایه این محصولات،از برنز بوده و ظروف،از سنگ های رنگی است.

این ظروف، مخصوص کسانی است که بسیار شیک پسند هستند و در عین حال به رنگ ظروف، اهمیت می دهند.

ظروف ست 4 تیکه پذیرایی،به گونه ای ساخته شده که کیفیت مطلوبی دارد. و در طراحی این محصولات سعی شده بهترین مواد و ابزار به کار گرفته شود، تا لایق پسند شما عزیزان گردد.

سرویس پذیرایی ایران برنز، زینت بخش منزل شماست.ظروف ست پذیرایی، به مدل گل رز و در پنج رنگ مختلف از جمله: قرمز، مشکی، سفید، رنگین کمانی و دودی تولید گردیده است.

از ویژگی های این محصول،میتوان به: مقاوم بودن این محصول در برابر رطوبت و نور، قابلیت شستشو، سبکی و حمل آسان،مقاومت در برابرضربه و… ضربه اشاره نمود.

شما مشتریان گرامی، می توانید رنگ های دل خواه خود را، از شرکت ایران برنز،بخواهید و همکاران ما در اصرع وقت آن را تولید خواهند کرد.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز،توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات