تلفن رومیزی برنزی مدل پایه سنگ مشکی

تلفن رومیزی برنزی مدل پایه سنگ مشکی

تلفن ها جزو یکی از پر استفاده ترین و پرمصرف ترین وسایل الکترونیکی درون هر منزلی است که روزمره افراد خانه و یا حتی ادارات بسیار با این وسیله در تماس هستند حال که با گذشت تکنولوژی و پیشرفت آن تلفن ها کاربرد خود را بسیار بیشتر کرده اند، اما هنوز هم هستند کسانی که دوست دارند در مدل های کلاسیک و قدیمی چیدمان منزل خود و دکوراسیون آن را طراحی کنند. ما به این افراد که از سلیقه خاص بسیار متفاوتی برخوردار هستند پیشنهادی بسیار ویژه  و خاص خواهیم داشت که بتوانند نیاز طراحی منزل خود را برطرف نمایند.

تلفن رومیزی برنزی مدل پایه سنگ مشکی یک محصول بسیار با کیفیت و زیبا است که تلفیقی از طراحی مدرن امروزی و کلاسیک قدیمی را در خود جای داده این محصول که به صورت رومیزی خدمت شما سروران گرامی ارائه خواهد شد محصولی است بسیار زیبا شیک و بادوام و بسیار کاربردی و پر استفاده، متریال و مواد اولیه به کار رفته در این محصول از بهترین متریال و مواد اولیه موجود در بازار بوده و همچنین قطعات الکترونیکی آن بسیار با کیفیت و پر دوام هستند.

در قسمت زیرین این محصول از تکه سنگ برش خورده به صورت گرد و با رنگ مشکی استفاده شده است که تضاد رنگی بسیار زیبایی به این محصول ارائه می دهد و همچنین در قسمت بالایی آن صفحه گرد الکترونیکی خدمت شما ارائه شده تا بتوانید با فشردن دکمه های آن تماس خود را برقرار نمایید و همچنین یک صفحه دیجیتالی که در وسط این تلفن قرار داده شده تا شما بتوانید از سایر اطلاعات آن نظیر شماره و ثانیه شمار نیز مطلع شوید.

سیم متصل به گوشی به کار رفته شده در این تلفن دارای طول بسیار مناسب بوده که به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را بر روی میزی قرار داده و از آن استفاده نمایید طرح های برجسته این تلفن بسیار زیبا و شیک بوده است. شما می توانید با تماس این محصول بی نظیر و با کیفیت را از شرکت ایران برنز خریداری نموده و از استفاده نمایید.

این محصول بسیاز زیبا و شیک به سر تا سر ایران ارسال می گردد تا زیبایی خانه شما را دوچندان نماید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات