مینی تلفن رومیزی برنزی مدل پایه سنگی

مینی تلفنی سنگی

لفن، وسیله ای ارتباطی_مخابراتی است که برای انتقال صدا بکار می رود.این وسیله ی مهم و کاربردیً توسط “اقای الکساندر گراهام بل” اختراع شده است.

تلفن های رومیزی، دارای یک عدد گوشی هستند که به وسیله سیم، به پریز تلفن اتصال دارند.تلفن های رومیزی، با سیستم آنالوگ کار می کنند.

گوشی تلفن های قدیمی، یک نوستالژیک و یک وسیله ی خاطره انگیز برای افرادی که علاقه مند وسایل قدیمی و عتیقه هستند، می باشد.

گوشی های نوستالژیک، دارای یک گردونه دوار هستند که برای شماره گیری باید آن را چرخاند و یک گوشی دارند که سرآن وسیله ای برای انتقال صدا از طرف دیگر و ته آن وسیله ای برای انتقال صدا از این طرف خط است.

تلفن رومیزی که در تصویر می بینید؛ از محصولات فوق العاده جذاب شرکت ایران برنز می باشد که به دست هنرمندان زبده و کار بلد این تولیدی، طراحی و تولید شده اند.

مینی تلفن سنگی، به رنگ طلایی بوده، دارای یک گردونه دوار می باشد که اعداد 0 تا 9 روی آن هک شده ایت.

این محصول نوستالژی و جذاب، به گونه ای ساخته شده که پایه دار بوده و پایه آن ها از سنگ سفید و مشکی است.و دارای یک عدد سیم تلفن نیز می باشد.

مینی تلفن سنگی، سبک بوده و قابلیت تمیز کاری آسان  و جابه جایی راحتی دارد. و قابلیت استفاده؛ روی میز تلفن، میز خاطره، میز های پذیرایی، بوفه ها، ویترین ها و… می باشد.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن،نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع،باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات