ست پذیرایی ۳ تکه برنزی مدل بانو دامن باز

با سلام خدمت تمام کاربران سایت ایران برنز در این پست می خواهیم به معرفی و بررسی یکی دیگر از محصولات بسیار با کیفیت و زیبای بپردازیم. در ادامه به معرفی و بررسی ست پذیرایی ۳ تکه برنزی مدل بانو دامن باز می پردازیم با ما همراه باشید.

ست پذیرایی ۳ تکه برنزی مدل بانو دامن باز

معرفی و بررسی ست پذیرایی ۳ تکه برنزی مدل بانو دامن باز:

این ست پذیرایی ۳ تکه برنزی مدل بانو دامن باز همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید بسیار زیبا ، قشنگ و لاکچری است و دارای کاربرد های فراوان است. مدل این ست پذیرایی مدل بنو دامن باز است زیرا همانطور که می بینید پایه های این ست از مجسمه بانویی ساخته شده است که دامن آن باز است و زیبایی خاصی به این محصول داده است.

این ست پذیرایی ۳ تکه برنزی مدل بانو دامن باز مانند تمام محصولات دارای کیفیت بسیار بالا است و تضمینی می باشد و شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه نمایید. این ست پذیرایی نسبت به کیفیت بسیار بالایی که دارد دارای قیمت بسیار مناسب دارد.

در ساخت این ست پذیرایی سه تک ظرافت و دقت بسیار بالایی به کار رفته است و هیچ گونه زبری روی بدنه این محصول وجود ندارد و کاملا یک دست است و همچنین در ساخت آن از رنگ بسیار زیبایی استفاده شده است که یکی از دلایل زیبایی این محصول همین رنگ ان است.

این ست پذیرایی سه تکه است و همانطور که همه می دانند ظروفی که برای پذیرایی مهمان ها استفاده می شود بیانگر سلیقه میزبان است شما اگر از این محصول استفاده نمایید مهمانان شما متوجه سلیقه زیبای شما می شود و همچنین این ست دارای نمای بسیار جذابی می باشد و مهمانی شما را بسیار زیبا و لاکچری می کند. از این ست در هر جایی مثل خانه ، شرکت ، هتل ، تالار و… می توان استفاده کرد و کاربرد دارد.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این ست را سفارش دهید و مجموعه ایران برنز به سراسر ایران ارسال می کند شما بعد از سفارش ست پذیرایی ۳ تکه برنزی مدل بانو دامن باز ، آن را در محل مورد نظر خودتان تحویل می گیرید.

 

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات