ست پذیرایی ۳ تکه برنزی مدل گل و برگ

ست پذیرایی ۳ تکه برنزی مدل گل و برگ

اغلب بانوان ایرانی در هنگام پذیرایی از میهمانان خود از این مشکل برخورداند که برای پذیرایی از چه ظروفی استفاده نمایند اما امروز یک محصول منحصر به فرد و بسیار پرکاربرد را به شما معرفی می کنیم که دیگر نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید و بتوانید تمامی مراسمات و مجالس خود را با خیال آسوده برگزار نمایید.

در این مطلب قصد داریم یکی از ظروف بسار پر کاربرد را خدمت شما معرفی نماییم که نیاز هر منزل و هر بانوی ایرانی است زیرا بانوان ایرانی لایق بهترین ها هستند، ست پذیرایی سه تکه برنزی مدل گل و برگ با ابعاد و اندازه های متفاوت این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بهترین مراسمات را اجرا نموده و تمامی ایده های پذیرایی خود را اجرایی نمایید. این ست پذیرایی دارای سه تکه ظرف مجزا بوده که به صورت گل و برگ نقش برجسته شده اند. تمام آلیاژ به کار رفته در این ظروف ست از آلیاژ برنز بوده که علاوه بر زیبایی ظاهری بالا و رنگ بسیار زیبای آن از ارزش مالی بالایی نیز برخوردار هستند. در قسمت پایین این محصولات نیز از این نوع از آلیاژ استفاده شده است که شما بتوانید تناسب وزنی آن را بر روی هر سطح صاف و یا شیبداری برقرار نمایید.

شما می توانید انواع محصولات خوراکی نظیر میوه، شیرینی و یا حتی برش های هندوانه و خربزه را درون این ظروف قرار دهید و بتوانید آنها را در مهمانی ها مورد استفاده قرار دهید ما این اطمینان را به شما می دهیم که با استفاده از این محصول دیگر نیازی به استفاده از محصولات مشابه در متریال های دیگر را نخواهید داشت. شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که امکان دارد استفاده از آلیاژ برنز وزن زیادی را به این محصولات وارد نماید، اما با طراحی مهندسی و دقیق این محصولات، که در سبک ها و مدل های خاصی برش می خورند از وزن آن کاسته شده اما استحکام خود را همچنان دارا خواهد بود. شما می توانید با تماس این محصول بی نظیر و با کیفیت را از شرکت ایران برنز خریداری نموده و از استفاده نمایید.

این محصول بسیاز زیبا و شیک به سر تا سر ایران ارسال می گردد تا زیبایی خانه شما را دوچندان نماید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات