ست سنگی پذیرایی ۹ تکه با سنگ سفید

با سلام خدمت تمام کاربران سایت ایران برنز در این مقاله سایت می خواهیم به معرفی و بررسی یکی دیگر از محصولات بسیار زیبا ، با کیفیت و لاکچری بپردازیم. در ادامه به بررسی ویژگی های ست سنگی پذیرایی ۹ تکه با سنگ سفید می پردازیم با ما همراه باشید.

ست سنگی پذیرایی ۹ تکه با سنگ سفید

معرفی و بررسی ست سنگی پذیرایی ۹ تکه با سنگ سفید:

این ست یکی از محصولات بسیار زیبا است و همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید این ست دارای کیفیت بسیار بالا و همچنین بسیار لاکچری می باشد.این ست سنگی می باشد و دارای 9 تکه است و در ساخت آن از سنگ سفید استفاده شده است.در ساخت این ست پذیرایی سنگی دقت و ظرافت بسیار بالایی به کار رفته است و هیچ گونه زبری روی بدنه این محصول وجود ندارد و کاملا یک دست است.

این ست سنگی پذیرایی ۹ تکه با سنگ سفید مانند تمام محصولات دارای کیفیت بسیار بالا می باشد و یکی از محصولات تضمینی می باشد و شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه نمایید.در ساخت این محصول از رنگ بسیار زیبایی استفاده شده است و همچنین تلفیق رنگ سنگ و رنگ بدنه زیبایی این محصول را چند برابر کرده است.

این ست پذیرایی سنگی دارای کاربرد های فراوانی است که در ادامه به بررسی چند مورد از کاربرد های این محصول می پردازیم:

  • از کاسه های این ست می توان برای سالاد ، آجیل ، ماست و… استفاده نمایید.
  • از این ست می توانید برای ظرف میوه استفاده نمایید
  • از این ست می توان به عنوان شیرینی خوری نیز استفاده نمایید.
  • همچنین این ست دارای دو شمعدان نیز است که در هر جایی می توانید استفاده نمایید.
  • و دارای کاربرد های فراوان دیگر نیز می باشد.

از این ست سنگی پذیرایی ۹ تکه با سنگ سفید در هر جایی می توان استفاده کرد به عنوان مثال در خانه ، شرکت ها ، تالار ها ، رستوران ها ، هتل ها و… می توان از این ست پذیرایی استفده کرد.سنگ استفاده شده در این ست بسیار با کیفیت و مقاوم می باشد که در برابر فشار نیز مقاوم است.همانطور که می دانید استفاده از ظروف زیبا جلوی مهمانان بیانگر سلیقه شما می باشد و شما اگر از این ست سنگی پذیرایی استفاده نمایید مهمانان شما متوجه سلیقه زیبای شما می شوند.یکی از مزایای این ست این است به خاطر زیبایی و لاکچری بودن علاوه بر پذیرایی می توان به عنوان وسایل تزئیناتی نیز استفاده نمایید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه نمایید و مجموعه ایران برنز به سراسر ایران ارسال می کند و شما بعد از سفارش ست سنگی پذیرایی ۹ تکه با سنگ سفید ، آن را در محل مورد نظر خودتان تحیول بگیرید.

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات