گلدان رومیزی پایه سنگ مشکی

گلدان رومیزی پایه سنگ مشکی

امروزه، همه سعی بر این دارند که فضای خانه خود را دلنشین و زیبا کنند. که برای این کار از وسایل مختلف از جمله؛ پرده ها، تابلو ها، بوفه ها و … استفاده می کنند.در این میان انتخاب گلدان مناسب فضای خانه، به شما کمک خواهد کرد تا علاوه بر ست کردن و زیبایی محیط منزلتان، فضایی دل نشین تر و مجلل تر داشته باشید.

اما نکاتی را باید در نظر بگیرید که بتوانید خریدی مطمئن تر و مناسب تر انجام دهید. از جمله:

جنس گلدان:در واقع جنس گلدان، اولین فاکتور مهم خرید خواهد بود.زیرا: باید استحکام لازم را داشته باشد.

قیمت گلدان:این فاکتور،با توجه به بودجه خرید هر شخص متفاوت خواهد بود.

اندازه گلدان:اندازه گلدان، باید متناسب با محیط مورد استفاده تان باشد.نه آنقدر بزرگ باشد که فضای زیادی بگیرد و نه آنقدر کوچک باشد که اصلا به چشم نیاید.

رنگ گلدان: از رنگ هایی استفاده کنید که، با وسایل دیگر محیط ست شود. حتما سعی کنید از رنگ های پر انرژی، برای گلدان ها استفاده کنید.

دسته دار بودن گلدان:اگر گلدانی که شما می خرید، دسته دار نباشد، در جابه جایی آنها دچار مشکل خواهید شد.

محصولی که در تصویر مشاهده میکنید، گلدان رومیزی، از محصولات برند ایران برنز بوده که به دست هنرمندان این شرکت، تولید گردیده است.

گلدان رومیزی،پایه دار بوده و مناسب برای استفاده روی میز های پذیرایی ،روی میز خاطره، ویترین ها، کنسول ها و… می باشد.علاوه بر آن می توان از این محصول، شیک و ظریف پر کار، به عنوان کنار سالنی نیز استفاده نمود.

گلدان رومیزی پایه دار، دارای پایه ی سنگ مشکی می باشد.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن،نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع،باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات