هفت سین برنجی رنگ طلایی مدل گلبرگ

هفت سین رنگ طلایی مدل گلبرگ

 

 

یک سفره هفت سین ساده، زینت بخش روزهای ابتدای بهار و بهانه‌ای برای جمع شدن همه اعضای خانواده دور هم است.

سفره‌ای که از ۷ نشانه تشکیل شده و هر کدام از سین‌های آن فلسفه‌ای جذاب دارد. توجه به چیدمان عناصر روی سفره هفت سین و هماهنگی رنگ‌ها و سبک‌‌های ظروف مورد استفاده در سفره هفت سین،در زیبایی آن تأثیر زیادی دارد.

هفت سین  طرح برگ، به سفره هفت سین شما نمایی تازه میبخشد.این محصول دارای جلوه ای زیبا و شیک، مخصوص سفره هفت سین است.

رنگ این محصول، ثابت و قابل شست و شو است.

طرح این مدل، هفت سین برگ بوده و به رنگ طلایی است. و ظروف کوچک هفت سین، مناسب برای گذاشتن سنجد، سیر، سیب، سمنو، سرکه، سکه و سماق است.

ظرف بزرگ هفت سین،مناسب برای گذاشتن سبزه بوده، هم چنین دارای دو عدد جا شمعی، برای قرار دادن شمع سر سفره هفت سین است،که جلوه خاصی به آن می دهد.

مجموعه ده  پارچه هفت سین شامل موارد زیر میباشد:

  • 6 عدد ظرف کوچک طرح برگ 
  • 1 عدد ظرف بزرگ طرح برگ
  • 2عدد جاشمعی پایه دار
  • 1 عدد آیینه پایه دار طرح دار

طراحی این ظروف،به شما این امکان را میدهد تا از این ست برنزی، علاوه بر استفاده در سفره هفت سین، به عنوان ظروف دکوری در تزئین دکوراسیون منزل، رستوران ها و … نیز استفاده نمایید. شما می توانید این ست ظروف هفت سین را در کیفیت اصلی و قیمتی مناسب از فروشگاه شرکت ایران برنز خریداری نمایید.

هفت سین برنزی طرح برگ، مناسب جهت تزئین دکوراسیون های مختلف، با تم های کلاسیک و مدرن بوده؛و قابلیت استفاده بر روی میز خاطره، بوفه، میز هفت سین، در مکان های نقلی و مجلل را دارد.

شما مشتریان گرامی، می توانید رنگ های دل خواه خود را، از شرکت ایران برنز،بخواهید و همکاران ما در اصرع وقت آن را تولید خواهند کرد.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز،توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات