میز تلویزیون برنزی مدل تاج دار یاس کج صفحه سفید

میز تلویزیون برنزی مدل تاج دار یاس کج صفحه سفید

با پیشرفت تکنولوژی و دنیای مدرن اندازه و سایز تلویزیون ها نیز متفاوت شده است شاید به خاطر داشته باشید که در گذشته از تلویزیون هایی به صورت لامپی استفاده می‌شُد که از ابعاد و اندازه های بسیار بزرگی به صورت طول و عرض برخوردار بوده اما کم‌کم به مرور زمان و با گذشت زمان و با سیر پیشرفت تکنولوژی تلویزیون ها نیز به صورت صفحه تخت و LED و LCD نیز در آمدن و از ضخامت آنها نیز کم و کاسته شد، اما هنوز هم این نوع از تلویزیون ها را برروی میزهایی که به همین نام نیز نامگذاری می شوند قرار می دهند.

محصولی که امروز خدمت شما سروران عزیز و گرامی معرفی می کنیم میز تلویزیون برنزی است که شما می توانید انواع و اقسام تلویزیون ها با ابعاد متفاوت از 21 تا 86 اینچ را بر روی آن قرار داده و از تماشای آن لذت ببرید. این مدل از میز تلویزیون در مدل تاجدار یاس کج و به صورت صفحه سفید خدمت شما عزیزان ارائه میگردد. این میز به  صورت کاملا مهندسی طراحی شده و از ارتفاع کاملا استاندارد و مناسبی برخوردار بوده که شما چه بر روی زمین و چه بر روی مبلمان نشسته باشید هیچ گونه اذیت و آزاری هنگام مشاهده تلوزیون قرار نخواهید گرفت.

آلیاژ اصلی به کار رفته در این نوع از میزهای تلویزیون از جنس برنز بوده و در سراسر نمای این کار از این آلیاژ استفاده شده است در قسمت زیرین آن دو کشو  از طرفین چپ و راست قرار داده شده تا شما بتوانید وسایل اضافه و مورد نیاز برای پاک نموده صفحه تلوزیون و یا حتی سایر وسایل خود را نیزدرون انها قرار دهید. این محصول دارای چندین طبقه بوده که شما می توانید در سطح صاف اولیه آن تلویزیون خود را قرار دهید و در قسمت زیرین آن نیز می توانید محصولات دیگری از قبیل دستگاه ستاپ باکس، رسیور ماهواره و یا دستگاه سینمای خانواده را قرار دهید. همچنین در قسمت های کناره‌ این محصول نیز مکان ها و فضاهای خالی قرار داده شده و شما می توانید سایر تزئینات خود را بر روی آن بگذارید.

از لحاظ زیبایی و شیک بودن محصول این اطمینان را به شما می دهیم که محصول بسیار ظریف و زیبا خدمت شما ارائه خواهد شد زیرا در تمامی قسمت های ظاهری این میز تلویزیون از بهترین متریال موجود در بازار استفاده شده و همچنین در این مدل از نقشهای برجسته نیز استفاده شده است. شما می توانید با تماس این محصول بی نظیر و با کیفیت را از شرکت ایران برنز خریداری نموده و از استفاده نمایید.

این محصول بسیاز زیبا و شیک به سر تا سر ایران ارسال می گردد تا زیبایی خانه شما را دوچندان نماید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات