آباژور کنار سالنی پایه خرسی

آباژور کنار سالنی پایه خرسی

آباژور،یک کلمه فرانسوی است.درواقع نوعی پوشش برای چراغ محسوب می شود.آباژور یا نور تاب،معمولا روشنایی چراغ را به پایین می افکند. آباژور ها، از یک پایه و یک چراغ متصل به آن تشکیل شده است. امروزه استفاده از آباژور، برای اتاق ها و سالن های پذیرایی مرسوم شده است.

آباژور ها، عمدتا به صورت ایستاده، و در کنار ستون و یا مبل و تخت قرار میگیرند.

آباژور ها، اشکال مختلفی دارند، که شکل شید های آن ها،باهم فرق دارد. شید های بیضی و مخروطی، عمدتا برای اتاق خواب ها، گزینه مناسبی هستند.و از آن ها،برای نور راهرو ها نیز استفاده میگردد.

محصول فوق، یکی از تولیدات شرکت ایران برنز،می باشد که ما قصد معرفی آن را د اریم.آباژور کنار سالنی پایه خرس، از  یک عدد لامپ،کلاهک، بدنه و سیم برق، سرپیچ لامپ، و پایه تشکیل شده است. این محصول، با یک سیم به برق متصل می گردد.

آباژورهای ایستاده، معمولاً طول بدنه بلند تری دارند. و معمولا در فضاهای کوچک از ان استفاده نمی شود. زیرا : جنبه لوکس و شیکی دارند.کنار سالنی، به شکل، پایه خرس تولید گردیده است.

آباژور کنار سالنی پایه خرس، به دلیل کیفیت بالای مواد استفاده شده در تولید این محصول، از عمر مفیدی برخوردار هستند.

آباژور کنار سالنی پایه خرس، قابل استفاده در سالن های پذیرایی، خانه های ویلایی، سالن های غذا خوری و مکان های با فضای بزرگتر، مورد استفاده هستند.

وزن این محصول، سبک می باشد و به همین دلیل به آسانی جا به جا می شود.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز،توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات