هفت سین برنزی مدل فلکه ای با جای سبزه

هفت سین یکی از وسایلی است که افراد برای چیدن سفره هفت سین در ایام نوروز استفاده می کنند. هفت سین های موجود در بازار دارای مدل های مختلفی می باشند و اندازه های آنها متفاوت است. هرکدام از هفت سین هایی که در بازار وجود دارد نسبت به ویژگی هایی که دارد، دارای قیمت های متفاوت می باشند. در این مطلب از ایران برنز می خواهیم به معرفی و بررسی هفت سین برنزی مدل فلکه ای با جای سبزه بپردازیم. با ما همراه باشید.

هفت سین برنزی مدل فلکه ای با جای سبزه

هفت سین برنزی مدل فلکه ای با جای سبزه:

این هفت سین یکی از محصولات بسیار با کیفیت مجموعه ایران برنز است که مدل آن فلکه ای است. این هفت سین دارای جای سبزه است. رنگ استفاده شده در ساخت این هفت سین بسیار زیبا است و یکی از دلایل زیبایی این محصول همین رنگ آن است.این هفت سین مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه ایران برنز دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

این هفت سین برنزی به خاطر زیبایی که دارد نظر افراد را به سمت خود جلب می کند و همچنین در هر جایی استفاده شود نمای بسیار جذابی به آن محل می دهد. یکی از ویژگی های خوب این هفت سین این است که جای بسیار کمی را اشغال می کند و در هر جایی مثل یک گوشه خانه و یا هر جای دیگری می توان قرار داد.

این هفت سین علاوه بر خانه ها برای رستوران ها، تالار ها، هتل ها، مسافر خانه ها و… که می خواهند در مجموعه خود هفت سین داشته باشند مناسب می باشد.همانطور که میدانید در ایام باستانی نوروز مهمان های زیادی به خانه شما می آیند و وسایلی که شما استفاده می کنید بیانگر سلیقه شما است. شما اگر از این محصول استفاده کنید هر کدام از مهمان های شما که می بیند متوجه سلیقه زیبای شما می شود.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این هفت سین برنزی را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت بسته بندی به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات