میوه خوری برنزی مدل کله گوزن پایه سنگ سفید

میوه خوری برنزی مدل کله گوزن پایه سنگ سفید

 با سلام خدمت دوستان عزیز  و مردم شریف ایران. در زندگی های امروزه جهت برگزاری مراسمات و دورهمی خانوادگی  مراسمات مذهبی و مهمانی ها و همچنین مجالسات عروسی و عزا از این نوع ابزارها که کاربردهای زیادی دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

به عنوان مثال شما می‌توانید برای چیدمان انواع و اقسام میوه های تابستانه و زمستانه خود از این ظروف استفاده نمایید و بسیار متفاوت و شیک  مراسم خود را پیش ببرید، محصولی که هم اکنون خدمت شما سروران گرامی معرفی می شود محصولی بسیار شیک، زیبا و بادوام  بوده که شما می توانید در طی سال‌های متمادی از آن استفاده نموده و از لذت استفاده آن بهره مند شوید. این محصول جلوه بخش تمامی مراسمات شما خواهد شد  و کمک حال شما در مراسمات و مجالس است.

ظرف میوه خوری برنزی مدل کله گوزن پایه سنگ سفید محصولی است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید انواع و اقسام میوه های ریز و درشت به مانند میوه های تابستانه:

گیلاس، آلبالو، خیار، هلو، زردآلو و اینچنین میوه ها را در آنان چیدمان نمایید، و همچنین ابعاد و اندازه مناسب این ظرف که از گودی و عمق مناسبی برخوردار است این امکان را به شما می دهد تا بتوانید حتی در فصول سرد سال به مانند پاییز و زمستان که میوه ها از سایز درشت تری برخوردار هستند به مانند: پرتقال، نارنگی، انار، سیب، موز،گلابی، خیار و میوه های درشت دیگر را درون آن چیده و در مراسمات خود استفاده نمایید.

جنس این محصولات باکیفیت از آلیاژ برنز بوده که علاوه بر زیبای خاص از ارزش مالی بالایی نسبت به سایر کارهای موجود در بازار برخوردار است و همچنین طرح ها و نقش هایی این میوه خوری  به صورت نقش برجسته بوده که زیبایی آن را دو چندان می نماید. در قسمت زیرین این ظرف میوه خوری کله گوزنی از سنگ های مرمر استفاده شده که تعادل و تناسب وزنی را در این میوه خوری برای شما به ارمغان می آورد و زمانی که شما آن را بر روی میز یا بر روی یک سطح مسطح و صاف قرار می‌دهیم دیگر خیال شما بابت ثابت ماندن میوه‌خوری آسوده خواهد بود. شما می توانید با تماس این محصول بی نظیر و با کیفیت را از شرکت ایران برنز خریداری نموده و از استفاده نمایید.

این محصول بسیاز زیبا و شیک به سر تا سر ایران ارسال می گردد تا زیبایی خانه شما را دوچندان نماید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات