میز ناهار خوری 6 نفره با میز مستطیل

میز ناهار خوری 6 نفره با میز مستطیل

 

 

میز های ناهار خوری، از آن دسته وسایلی است که برای چیدمان و دکوراسیون داخلی لازم و ضروری است.میز ناهار خوری، علاوه بر جنبه زیبایی، به شما کمک خواهد که وعده های غذایی را در محل مناسب و با آرامش نوش جان کنید.

در این میان، انتخاب میز ناهار خوری مناسب، کمک خواهد کرد تا کنار خانواده تان، در فضایی مناسب غذایتان را میل نمایید.

میز های ناهار خوری، اشکال مختلفی دارند از جمله:میز های ناهار خوری، بیضی، مربع، مستطیل، دایره.

در خرید میز های ناهار خوری، باید به سبک دکوراسیون منزل، فضا و جایی که میز قرار می گیرد، اندازه و تعداد نفرات میز،بودجه و موارد دیگر دقت نمایید.

محصول فوق، یکی از هزاران محصول با کیفیت، ایران برنز می باشد.که در تولید آن، متخصصان ایرانی تلاش زیادی کرده اند تا این محصول نیز همانند سایر محصولات دیگر شرکت، به صورت کاملا ظریف و با کیفیت به دست شما خوبان برسد.

 ناهار خوری میز مستطیلی، 6 نفره می باشد.که دارای 6 عدد صندلی زیبا و شیک و یک عدد میز شیشه ای مستطیلی به شکل تاج دار است.

که این محصول، از پایه ای مستحکم و مقاوم، و به صورت سلطنتی و مجلل طراحی گردیده است.

میز ناهار خوری مستطیلی 6 نفره، مناسب استفاده در آشپز خانه، سالن های پذیرایی، رستوران ها، کافی شاپ ها و… می باشد.

میز ناهار خوری شیشه مستطیلی 6 نفره، دارای یک عدد شیشه نشکن با ضخامت مناسب نیز می باشد. که این امر جهت سهولت تمیز کاری روی میز تعبیه شده است.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز،توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات