میز ناهارخوری ۶ نفره مدل بیضی صندلی درباری

با سلام خدمت کاربران سایت ایران برنز به بررسی یکی از محصولات زیبا ، با کیفیت و کاربردی مجموعه بپردازیم. در ادامه می خواهیم به معرفی و بررسی میز ناهارخوری ۶ نفره مدل بیضی صندلی درباری بپردازیم با ما همراه باشید.

میز ناهارخوری ۶ نفره مدل بیضی صندلی درباری

معرفی و بررسی میز ناهارخوری ۶ نفره مدل بیضی صندلی درباری:

این میز ناهار خوری همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید بسیار زیبا است و دارای شش صندلی است که ظرفیت این میز 6 نفره است. این میز ناهار خوری شش نفره ، مدل بیضی است. همانطور که می بینید میز این محصول به صورت بیضی طراحی و ساخته شده است و همچنین صندلی های این میز به صورت درباری است که بسیار زیبا و لاکچری می باشد.این میز ناهار خوری برای خانه ، شرکت ها و…. مناسب می باشد و می توانند از این محصول استفاده نمایید.

در ساخت این میز و صندلی از رنگ بسیار زیبایی استفاده شده است که زیبایی این میز ناهار خوری را چند برابر کرده است و همچنین این زیبایی باعث می شود خانه یا شرکت شما که این میز و صندلی در آن قرار داده اید نمای بسیار زیبایی بگیرد و زیبا شود.این میز ناهار خوری دارای کیفیت بسیار بالا می باشد و در تولید این میز و صندلی دقت و ظرافت بسیار بالایی به کار برده شده است.این میز توسط مجموعه ایران برنز ساخته و طراحی شده است که دارای کیفیت بسیار بالا می باشد و همچنین همه محصولات مجموعه ایران برنز تضمینی می باشد و شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل این میز ناهارخوری برنزی را تهیه نمایید.

شما کاربران عزیز می توانید از هر کجای ایران این میز ناهار خوری را تهیه نمایید و ایران برنز به سراسر ایران ارسال می کند و شما بعد از تهیه این میز ناهار خوری در محل مورد نظر خودتان تحویل می گیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات