میز خاطره نقره ای مدل پایه ماهی

با سلام خدمت تمام کاربران عزیز سایت ایران برنز در این پست سایت می خواهیم به بررسی یکی دیگر از محصولات بسیار زیبا و لاکچری بپردازیم. در ادامه به معرفی و بررسی میز خاطره نقره ای مدل پایه ماهی می پردازیم با ما همراه باشید.

میز خاطره نقره ای مدل پایه ماهی

معرفی و بررسی میز خاطره نقره ای مدل پایه ماهی:

این میز خاطره نقره ای می باشد و مدل آن پایه مای است زیرا همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید پایه این میز از سه مجسمه ماهی طراحی و ساخته شده است.برای سطح این میز از یک سنگ استفاده شده است که بسیار با کیفیت است و در برابر فشار مقاوم می باشد. از این میز خاطره برنزی در خانه ، شرکت ، رستوران ها ، هتل ها و … می توان استفاده کرد و بسیار نمای زیبای و جالبی به هر مکان می دهد.

این میز خاطره یکی از محصولات بسیار با کیفیت است که همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید این میز بسیار زیبا و لاکچری است و در ساخت این میز دقت و ظرافت بسیار بالایی به کار رفته است.این میز با کیفیت بسیار بالا ساخته شده است و جای هیچ زبری یا زدگی در بدنه این میز وجود ندارد و کاملا یک دست است.این محصول مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و تضمینی می باشد و نسبت به کیفیت این محصول دارای قیمت مناسب می باشد و شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل این میز خاطره برنزی را تهیه نمایید.در میز خاطره برنزی از رنگ بسیار زیبایی استفاده شده است که یکی از دلایل زیبایی بسیار زیاد این میز رنگ آن است.

شما کاربران عزیز از هر کجای ایران میتوانید این میز خاطره برنزی را سفارش دهید و ایران برنز به سراسر ایران ارسال دارد و شما می توانید بعد از سفارش در محل مورد نظرتان این میز خاطره برنزی را تحویل بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات