میز خاطره برنزی 4 پسر بچه

میز خاطره 4 پسر بچه

میز خاطره، میزی است که ما ایرانی ها اکثرا در خانه هایمان یکی از آن را داریم، که محل نگه داری وسایل قدیمی و خاطره انگیز یا اشیای با ارزش،قاب عکس و این قبیل موارد است.

نحوه  چیدمان میز های خاطره، به خود شما بستگی دارد و بیش تر از آن که  اصولی باشد،سلیقه ای است. استفاده از میز خاطره،یک حس نوستالژیک ایجاد میکند.

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید؛ این میز خاطره پر طرف دار،دارای  پایه کار شده می باشد، که روی کار باشیشه نشکن کار شده است.و شکل آن به گونه ای است که انگار 4 پسر بچه  از اطراف آن آویزان شده اند.

از میز خاطره ، در مکان ها مختلفی مانند :خانه ها، هتل ها، رستوران های سنتی،کافی شاپ ها و مکان هایی ک حال و هوای قدیمی ونوستالژی دارند، استفاده می شود.

روی میز خاطره، وسایل زیادی چیده میشود، از جمله: قاب عکس،ظروف قدیمی و دکوری، وسایل عتیقه، فانوس، شمع، گلدان، ساعت، سفره هفت سین و… . اما  به این نکته باید توجه کرد که؛ چینش میز خاطره، سلیقه ای خواهد بود و قانون مشخصی ندارد.

در خرید میز خاطره،به این نکات توجه کنید؛ ارتفاع و حجم میز خاطره، رنگ میز ،پایه های میز خاطره و… که با فضای منزل شما، مطابق باشد.

شرکت ایران برنز، مفتخر است که این محصول با کیفیت را،برای مرور خاطرات و طراحی منزل تان را به صورت آنلاین به فروش برساند که این امر جهت آسان شدن خرید شما مشتریان ارجمند، بدون نیاز به مراجعه حضوری است.

میز خاطره 4 پسر بچه ، سنگین، پر کار و با کیفیت عالی تولید گردیده است. سنگ پایه میز خاطره، مشکی است. و قابلیت حمل و جابه جایی آسانی دارد. میز خاطره 4 پسر بچه، قابل استفاده برای میز خاطره نقلی جهیزیه است.

می توان  با مناسبت های مختلف در ایام سال، چیدمان میز را عوض کرد. مثلا ممکن است چیدمان میز درشب یلدا به یک سبک و در عید نوروز به یک شکل دیگر باشد .

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز،توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات