میز تلفن 2 طبقه 3 پایه

میز تلفن 2 طبقه 3 پایه

 

 

میز تلفن، میزی است که ما ایرانی ها اکثرا در خانه هایمان یکی از آن را داریم، که محل قرار گیری تلفن است. اما امروزه، به علت کمبود جا و بی سیمی شدن تلفن های ثابت، از این میز ها استفاده کمتری میشود.

نحوه  چیدمان میز های تلفن، به خود شما بستگی دارد و بیش تر از آن که  اصولی باشد،سلیقه ای است. استفاده از میز تلفن،یک حس نوستالژیک ایجاد میکند.

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید؛ این میز تلفن پر طرف دار،دارای 3 عدد پایه کار شده می باشد، که روی کار با سنگ سفید و مقاوم کار شده و مدل این میز تلفن،3 پایه تاج دار که به صورت دو طبقه است.

از میز تلفن 3 پایه، در مکان ها مختلفی مانند :خانه ها، هتل ها، رستوران های سنتی،کافی شاپ ها و یا مکان هایی که حال و هوای قدیمی و نوستالژی دارند، استفاده می شود.

روی میز تلفن، نباید وسایلی بیشتر از یک دفترچه و خودکار چیده شود.زیرا باعث شلوغی و بی نظمی دکوراسیون خواهد شد. اما  به این نکته باید توجه کرد که؛ چینش میز تلفن، سلیقه ای خواهد بود و قانون مشخصی ندارد.

در خرید میز تلفن،به این نکات توجه کنید؛ ارتفاع و حجم میز تلفن، رنگ میز ،پایه های میز تلفن و… که با فضای منزل شما، مطابق باشد.

شرکت ایران برنز، مفتخر است که این محصول با کیفیت را،برای ایجاد یک حس نوستالژیک و طراحی منزل تان به صورت آنلاین به فروش برساند که این امر جهت آسان شدن خرید شما مشتریان ارجمند، بدون نیاز به مراجعه حضوری است.

میز تلفن مدل 3 پایه دو طبقه، سنگین، پر کار،بیضی شکل و با کیفیت عالی تولید گردیده است.

روی میز تلفن، از سنگ سفید درجه یک است. و قابلیت حمل و جابه جایی آسانی دارد.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز،توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات