مجسمه گل و بلبل برنز جفتی

گل و بلبل برنز جفتی

از زمان‌های قدیم،اسان ها، پرندگان را نشانه‌ی زندگی جاودانه و همیشگی می دانسته اند.بیشتر داستان‌ها می‌گویند که پرنده ها به عنوان نماد زندگی تجدید پذیر و حتی گذر از زندگی و مرگ در نظر گرفته شده‌است.

برخی ها حتی،پرندگان را به عنوان نشانه و طرحی برای آینده در نظر گرفته اند.

بلبل نشانه و نماد بانگ برای گرفتن کمک از روح بینوا در برزخ است.

گل وبلبل جفتی برنز،یک مجسمه زیبا و شیک از جنس برنز است.و به گونه ای طراحی شده است که؛ یک پرنده بروی شاخه گلی نشسته باشد.

برنز یک جنس مقاوم است که در برابر رطوبت به آسانی تغییر رنگ نمی‌دهد و برای ساخت مجسمه های لاکچری از آن استفاده می‌شود.

این محصول،دارای رنگ طلایی،مقاوم در برابرضربه و بسیار با کیفیت است. کاربرد این محصول دکوری و تزئینی بودن آنها، درمکان هایی مانند: سالن های پذیرایی، رستوران ها و مکان های پذیرایی مجلل و ویترین و… است.

گل وبلبل جفتی برنز،به گونه‌ایطراحی شده است که قابلیت حمل آسان و جابه جایی راحت را دارد.

مجسمه، گل و بلبل جفتی، را از جنس برنز ساخته‌اند؛ تا علاوه بر رنگ آن که سبب زیبایی هر چه بیشتر می‌شود، بتواند کارایی و طول عمر بالایی نیز داشته باشد.

این محصول در برابر کدر شدن و لکه دارشدن مقاومت بالایی دارد. همچنین سبب می‌شود تا به راحتی در برابر رطوبت، تغییر رنگ نداده و طول عمر بالایی داشته باشد.

گل و بلبل جفتی برنزی،شامل: دو عدد تندیس به رنگ طلایی با کیفیت و بادوام می باشد.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن،نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع،باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات