مجسمه دکوری رومیزی قورباغه نشسته

امروزه افراد به دکوری هایی که در خانه استفاده می کنند بسیار اهمیت می دهند و دوست دارند دکوری های زیبا و خاص استفاده کنند. دکوری ها در شکل ها و مدل های گوناگون طراحی و ساخته شده است که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشد. در این مطلب از سایت ایران برنز می خواهیم به معرفی و بررسی مجسمه دکوری رومیزی قورباغه نشسته بپردازیم.

مجسمه دکوری رومیزی قورباغه نشسته

معرفی و بررسی مجسمه دکوری رومیزی قورباغه نشسته:

این دکوری یک دکوری خاص می باشد و همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید بسیار زیبا و لاکچری است. این محصول مخصوص روی میز طراحی و ساخته شده است که در کنار های میز قرار می دهند. مدل این دکوری قورباغه نشسته است. این دکوری به خاطر زیبایی که دارد، در هر جایی استفاده شود نمای جذابی به آن محل می دهد. رنگ استفاده شده در ساخت این دکوری بسیار زیبا می باشد و یکی از دلایل زیبایی این قورباغه نشسته همین رنگ آن است.

در ساخت این دکوری دقت و ظرافت بسیار بالایی به کار رفته است و هیچگونه زبری روی بدنه این محصول وجود ندارد. این محصول مانند تمام محصولات مجموعه ایران برنز دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارند، دارای قیمت مناسب هستند. مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهید.

این دکوری روی هر میز می توان استفاده کرد به عنوان در میز مدیران داخل شرکت ها، روی میز های هتل ها و… می توان استفاده کرد. این دکوری را هر کس ببیند متوجه سلیقه زیبای شما می شود. بسیار از افراد از این دکوری ها روی میز مطالعه نیز استفاده می کنند یا حتی افرادی از این نوع دکوری روی طاقچه اتاق ها استفاده کرده اند که بسیار زیبا می باشد.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه ایران برنز با بهترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات