مجسمه برنزی توله سگ قلم خورده

مجسمه توله سگ قلم خورده

برای داشتن یک محیطی زیبا، با چیدمانی منظم و چشم نواز، باید از وسایل دکوراتیو و مجسمه های مناسب با منزل و آن فضا استفاده نمود.

از گذشته تا به الان، مجسمه ها، نقس بسزایی در چیدمان فضای داخلی داشته اند. با این تفاوت که، شکل و نحوه چیدمان مجسمه ها از قدیم الایام تا به الان دست خوش تغییرات بسیاری شده است.

سگ و توله سگ، از آن دسته مجسمه هایی است که سمبل؛ وفاداری، عدالت، محافظت و پایداری در مشکلات می باشد.

دکوری مجسمه توله سگ،یک مجسمه زیبا و شیک، با ابعاد کوچک است.

این محصول، در برابر کدر شدن و لکه دارشدن، مقاومت بالایی دارد. همچنین سبب می‌شود تا به راحتی در برابر رطوبت، تغییر رنگ نداده و طول عمر بالایی داشته باشد.

مجسمه توله سگ، مجسمه ای تزئینی با طراحی زیبا و جذاب است .که با دقتی که در جزئیات آن بکار رفته ،توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

این مجسمه به رنگ مشکی طلایی زیبا، مناسب برای استفاده در منازل، کافه ها، محیط های پذیرایی و … طراحی گردیده است.که رومیزی بوده و روی میز تلویزیون، میزهای کافی شاپ ها، اوپن روی اشپزخانه ها، در بوفه و روی میز های خاطره کاربرد دارد.

همچنین با طراحی فانتزی و زیبایی که دارد، مناسب تزئین دکور های مختلف میباشد.

وزن این محصول،سبک می باشد و میتواند هدیه ای عالی برای عزیزانتان باشد.

مجسمه توله سگ، به صورت قلم خورده، تولید شده است.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز،توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات