مبل برنجی مدل سیمرغ تاج دار

با سلام خدمت تمام کاربران سایت ایران برنز در این مقاله از سایت می خواهیم به بررسی یکی دیگر از محصولات با کیفیت و زیبا مجموعه بپردازیم.در ادامه می خواهیم به معرفی و بررسی مبل برنجی مدل سیمرغ تاج دار بپردازیم با ما همراه باشید.

مبل برنجی مدل سیمرغ تاج دار

مبل مدل سیمرغ تاج دار

معرفی و بررسی مبل برنجی مدل سیمرغ تاج دار:

این مبل همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید بسیار زیبا و قشنگ هستند. این مبل در ظرفیت های گوناگون 7 ، 9 نفره قابل طراحی و ساخت می باشد  در ساخت این مبل از ظرافت و دقت بسیار بالایی استفاده شده است و مدل این مبل ها سیمرغ تاج دار است. این مبل ها در طرح و مدل های دیگر قابل طراحی و ساخت است و در تصاویر می توانید رنگ های مختلف از این مبل را مشاهده نمایید که نسبت به سلیقه و نظر خودتان رنگ مورد نظرتان انتخاب و سفارش دهید.مبل برنجی مدل سیمرغ تاج دار می توان در خانه ، شرکت ها ، هتل ها و… استفاده کرد که دارای زیبایی بسیار بالا است و نمای بسیار جذابی به محل مورد نظر شما می دهد.

 

مبل برنجی

مبل برنجی مدل سیمرغ تاج دار

همانطور که می دانید چیدمان خانه یا شرکت شما سلیقه شما را می رساند اگر شما از این مبل های برنجی مدل سیمرغ تاج دار در خانه یا شرکت استفاده نمایید مهمانان به محض دیدن آن ها می گویند چه فرد با سلیقه ی می باشد. این مبل ساخت مجموعه ایران برنز می باشد و مانند تمام محصولات دارای کیفیت بسیار بالا می باشد و تمام محصولات مجموعه تضمینی می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این مبل برنجی را سفارش دهید. این مبل دارای هیچگونه زبری و سختی نمی باشد.

 

مبل برنجی

مبل برنجی مدل سیمرغ تاج دار

مجموعه ایران برنز محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند و شما کاربر عزیز در سراسر ایران می توانید مبل برنجی مدل سیمرغ تاج دار در هر مدل و رنگی که مد نظرتان هست را سفارش دهید و در محل مورد نظر خودتان تحویل بگیرید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
3 Comments
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات
فاطمه فرامرزی
فاطمه فرامرزی
3 سالِ قبل

من‌نازه عروس هستم مبل ۷ نفره برنزی ملائکه رو خریداری کردم با جلو مبلی و عسلی خیلی راضی بودم
فقط امکان داره که پارچه مبل رو با پارچه صندلی میز ناهار خوری ست کرد
خیلی جنس خوبی داره جنس پارچه اش هم عالیه

احدی
احدی
3 سالِ قبل

سلام من این مبل هفت نفره رو سفارش دادیم از شهرستان خوزستان ولی به ۳ الی ۴ روز به دستمون دیر رسید ولی جنس مبل و پارچه اش بسیار خوبه

بوریایی
بوریایی
3 سالِ قبل

سلام من این مبل هفت نفر رو خریداری کردم بسیار خوبه و به دوستانم معرفی کردند
خریداری کردن و راضی بودن
ممنون از شما