شیرینی خوری برنز مدل کریستالی

شیرینی خوری برنز

ما ایرانی ها،به مهمان نوازی و خون گرمی در دنیا معروفیم.از این رو همیشه سعی براین داریم که با بهترین ظروف و وسایل پذیرایی از میهمان هایمان پذیرایی کنیم. که علاوه بر زیبایی و خاص بودنشان،کیفیت بالا و مطلوبی داشته باشد.

محصولی که در تصویر فوق می بینید،شیرینی خوری برنز،  از محصولات شرکت ایران برنز است. که بسیار مجلل و لاکچری  طراحی شده، که در قالب یک ظرف پذیرایی مدرن تولید گردیده است.

جنس این محصول،از برنز بوده و به رنگ طلایی است و  به دست متخصصان و هنرمندان عزیز کشورمان ساخته شده است.

ازکاربرد های شیرینی خوری برنز، می توان به سرو شیرینی، در مراسمات شما عزیزان اشاره کرد و همچنین این محصول کاربر دیگری از جمله: استفاده از آن به عنوان دکور،در بوفه ها،سالن های پذیرایی،رستوان ها و کافی شاپ های سنتی نیز اشاره نمود.

شیرینی خوری برنز، دست ساز می باشد.

ابعاد این محصول چشم نواز، به گونه ای  ساخته شده ؛که  کم حجم و سبک باشد و جای کمی بگیرد.

شیرینی خوری برنزی،کیفیت مطلوبی دارد و برای سلامتی شما هیچ گونه ضرری در پی ندارد.

شیرینی خوری برنز، جذاب، چشمگیر و زینت بخش منزل شماست.

از ویژگی های این محصول،میتوان به؛ مقاوم بودن این محصول در برابر رطوبت و نور، قابلیت شستشو، سبکی و حمل آسان،مقاومت در برابرضربه و… ضربه اشاره نمود.

شیرینی خوری،پایه دار و قطر آن 24 سانتی متر می باشد.

نکته مورد توجه در نگه داری این محصول این است که؛ باید پس از هر بار  شستشو، آنه را به طور کامل خشک کنید.

قابل ذکر است که، گروه تولیدی ایران برنز، ضمن احترام به شما مشتری گرامی، آماده دریافت سفارش مشتریان عزیز با طرح ها و رنگ های دلخواه است.

قیمت شیرینی خوری برنز

در طراحی محصولات،ایران برنز، علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما مشتریان گرامی هم استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب،رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن،نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع،باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی  ایران برنز ،توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات