سطل و جا دستمالی برنزی مدل فرشته

سطل و جا دستمالی فرشته

سطل و جا دستمالی، از ست های جدایی ناپذیر هر خانه ای است. زیرا؛ برای سالن های پذیرایی، لازم و ضروری می باشد.

این روز ها، مردم برای جذب اکسیژن وهوای مطلوب، از گل ها و گیاهان مختلفی، در منازل خود استفاده می کنند. که این گیاهان، احتیاج به گلدان مناسب دارند.

گلدان های ایستاده بزرگ و سطل، بهترین گزینه برای سالن های پذیرایی و اتاق های نشینمن هستند.

باید توجه داشته باشید که ،رنگ گلدان و جا دستمالی و سطل، اندازه و جنس آن ها، باید متناسب با دکوراسیون و فضای داخلی منزل تان باشد.

ست جادستمالی و سطل و گلدان، انواع مختلفی مانند :ست های چوبی، پلاستیکی، بتنی، فایبر گلاس، برنزی، فلزی و… دارند.

ست زیبایی که در تصویر بالا مشاهده می نمایید؛ یکی از هزاران محصول برتر شرکت ایران برنز است. که دارای طراحی بی نظیر و بسیار ظریف بوده و به صورت کنار سالنی ایستاده، طراحی شده است.

این محصول، به صورت ایستاده، تولید گردیده و مناسب فضای داخلی منزل و سالن های پذیرایی می باشد.

ست سطل و جادستمال فرشته کنار سالنی، دست ساز بوده و هنر دست متخصصان ایران عزیز می باشد.

مدل ست سطل و جادستمال فرشته، به گونه ای است که انگار، یک خانم گلدان را به دوش کشیده و به نوعی یک طراحی قدیمی را به تصویر کشیده است.

ست سطل و جادستمال  فرشته،را می توان در کنار پنجره ها، مبل ها و گوشه سالن های پذیرایی، جهت چشم نواز کردن دکوراسیون و محیط منزل و طراوت هرچه بیشتر آپارتمان ها استفاده نمود.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن،نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع،باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات