سرویس چای خوری طرح اسلیمی رنگ آبی

یکی از وسایلی که خانم ها در خانه به آن بسیار اهمیت می دهند سرویس چای خوری می باشد. سرویس های چای خوری در مدل و اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده است که همگی بسیار مدرن و زیبا هستند ولی بسیاری از خانم ها به وسایل کلاسیک اهمیت می دهند و دوست دارند از وسایل سنتی و بسیار زیبا استفاده کنند. در این مطلب از سایت ایران برنز اصل می خواهیم به معرفی و بررسی سرویس چای خوری طرح اسلیمی رنگ آبی بپردازیم.

سرویس چای خوری طرح اسلیمی رنگ آبی

سرویس چای خوری طرح اسلیمی رنگ آبی:

این سرویس چای خوری همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید بسیار لوکس و لاکچری است. طرحی که در ساخت این سرویس استفاده شده است اسلیمی است که بسیار زیبا می باشد. رنگ اصلی این سرویس آبی می باشد و البته رنگ های دیگر در ساخت این سرویس به کار رفته است. ترکیب رنگ هایی که در ساخت این محصول استفاده شده است بسیار زیبا است و یکی از دلایل حس خوب و زیبایی این محصول همین ترکیب رنگ ها می باشد. البته ناگفته نماند که این ترکیب رنگ ها باعث می شود که نظر افراد به سمت این محصول جلب شود.

این سرویس چای خوری همانطور که گفته شد بسیار زیبا است و بسیاری از افراد به خاطر زیبایی که دارد، به عنوان یک وسیله تزئیناتی استفاده می کنند. این سرویس هرجایی استفاده شود نمای جذابی به آن محل می دهد. همانطور که می دانید وسایلی که شما استفاده می کنید بیانگر سلیقه شما است و شما اگر از این سرویس استفاده کنید همه افراد متوجه سلیقه زیبای شما می شوند.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه کنید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات