ست شیرینی خوری و قندان طرح گل و بلبل

خانم های خانه دارد بسیار به وسایلی که برای پذیرایی از مهمانان خود استفاده می کنند اهمیت می دهند. آنها دوست دارند از وسایل شیک و لاکچری برای پذیرایی استفاده کنند. البته ناگفته نماند که اکثر خانم ها دوست دارند وسایلی که تهیه می کنند و استفاده میکنند به صورت ست باشد تا زیبایی بیشتری داشته باشند. در این مطلب از سایت ایران برنز می خواهیم به معرفی و بررسی ست شیرینی خوری و قندان طرح گل و بلبل بپردازیم. با ما همراه باشید.

ست شیرینی خوری و قندان طرح گل و بلبل

معرفی و بررسی ست شیرینی خوری و قندان طرح گل و بلبل:

این ست همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید بسیار زیبا و لاکچری است. این ست از سه تکه تشکیل شده است، دو قندان و یک شیرینی خوری که هر سه قطعه با یکدیگر ست هستند. در قسمت پایه این محصول یک سنگ به رنگ مشکی قرار داده شده است که زیبایی این محصول را چند برابر کرده است. این ست طرح گل و بلبل است زیرا همانطور که می بینید از مجسمه های گل و بلبل در ساخت این ست استفاده شده است.

در ساخت این محصول دقت و ظرافت بسیار بالایی به کار رفته است و کوچکترین نکات در طراحی این محصول رعایت شده است. ترکیب رنگ های سنگ و بدنه این ست بسیار زیبا می باشد و یکی از دلایل زیبایی این ست همین ترکیب رنگ ها می باشد. این ست آنقدر زیبا است که نظر افراد را به سمت خود جلب می کنند. این محصول یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار مجموعه ایران برنز است.

این ست مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و همچنین نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسبی می باشد. مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل این محصول را سفارش دهید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه ایران برنز با بالاترین کیفیت بسته بندی به سراسر ایران ارسال می کند.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات