ساعت دیواری اسب پرشی

ساعت دیواری اسب پرشی

ساعت، از قدیمی ترین اختراعات بشر است که یادآور زمان محسوب میشود. ساعت های دیواری، همان گونه که از اسم شان پیداست، بر روی دیوار نصب میگردند. ساعت را یک شخص هلندی اختراع کرده است.

ساعت های دیواری، را معمولا در جایی نصب می کنند که در معرض دید باشد.اما برای منزل افرادی که به صدای تیک تاک ساعت حساس هستند؛ بهتر است در  محل خلوت و کم تردد نصب شود.

ساعت های دیواری، انواع مختلفی دارند مانند:ساعت دیواری استیکری، ساعت های گرد، ساعت های سلطنتی، ساعت های بدون قاب و… .

در هنگام خرید ساعت های دیواری، باید به نکات زیر توجه کرد:

1.اندازه:دقت کنید که ساعتی که می خرید، مطابق با دکوراسیون و فضای منزلتان باشد. برای دیوار های با فضای بزرگ، باید از یک ساعت دیواری بزرگ یا یک ساعت به همراه تابلو استفاده نمود.

2.رنگ: باید رنگ ساعت دیواری منتخب، با رنگ دکوراسیون و  وسایل خانه متناسب باشد.

3.تبلیغ: از ساعت های دیواری تبلیغی، نباید به هیچ وجه در منازل استفاده کرد زیرا؛ جلوه خوبی برای منزل ندارند.

برای محل کار، می توان از ساعت دیواری های تبلیغی، استفاده کرد.

این محصول، دارای اسب در دو طرف ساعت می باشد.که به صورت ظریف، تراش کاری و طراحی شده است، که جلوه منحصر به فردی به ساعت دیواری می دهد.

ساعت دیواری اسب پرشی،یک ساعت شیک و دلبر می باشد. که مناسب نصب بر روی دیوار سالن های پذیرایی، آپارتمان ها، خانه های ویلایی، کافی شاپ ها، سالن های غذا خوری، رستوران ها و … می باشد.

ساعت دیواری مدل اشب پرشی، به راحتی قابل نصب در دیوار است.

ساعت دیواری اسب پرشی، به صورت آنالوگ، تولید گردیده است. و دارای عقربه و عدد برای نمایش زمان است.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز،توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات