جلو مبلی و عسلی برنزی مدل جدید گل سرخ

جلو مبلی و عسلی

میز عسلی، میز های پا کوتاهی هستند که در اتاق نشینمن و سالن های پذیرایی در جلوی مبل قرار میگیرند.که تاریخچه های آن ها، به هزار سال قبل برمیگردد.و عموما، در منازل، برای پذیرایی یا به نمایش گذاشتن وسایل تزئینی و گلدان ها به کار می روند. در مطب ها و اداره جات، برای نگهداری کتاب ها یا مجلات و… کاربرد دارند.

ارتفاع میزهای عسلی، بستگی به ارتفاع مبل ها دارند.یعنی هرچه ارتفاع مبل ها بلندتر باشد، میزهای عسلی نیز بلندتر خواهند بود. و هرچه ارتفاع مبل ها کوتاه باشد ارتفاع جلو مبلی نیز کوتاه تر خواهد بود .

در خرید جلو مبلی و میزهای عسلی، باید به نکات زیر توجه نمود:

فرم میز: فرم میزهای عسلی، بستگی به فضای مورد اسفاده دارند.اگر فضای شما کوچک و پر رفت امد است ،نباید لبه های میز تیز باشند.

رنگ میز: برای فضاهای کوچک، باید از رنگ های روشن تر استفاده نمود، تا بزرگتر نشان داده شود.اما باید با رنگ مبل ها، هم خوانی داشته باشد.

ارتفاع و ابعادمیز: ارتفاع میز های عسلی، معمولا بین 40 الی 50 سانتی متر است.

نگهداری و تمیز کردن آسان:جلو مبلی هایی که در تصویر مشاهده میکنید؛به راحتی قابلیت تمیز کردن را دارند و به راحتی حمل و جابه جا می شوند.

میز عسلی هایی که در تصویر مشاهده میکنید؛ از محصولات شرکت ایران برنز،می باشد که دارای طراحی منحصر به فرد بوده و بسیار شیک و لوکس  است.

جلو مبلی و عسلی، پایه دار سنگ سفید بوده و دارای 4 عدد میز با ارتفاع و ابعاد مختلف، به رنگ طلایی است.

جلو مبلی ها،به صورت گرد طراحی شده و تاج دار می باشند. و با گل های ریز پایه های آن ها تزئین شده اند.

 

 

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز،توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات