جا حوله ای برنزی مدل طاووس

جا حوله ای طاووس

جا جوله ای، از  وسایلی ضروری سرویس بهداشتی ها است که علاوه بر جنبه تزئینی، جنبه بهداشتی دارد. و باعث مرتب ماندن حمام و دستشویی می شود. درواقع یک نوع یک نظم دهنده به حمام و سرویس بهداشتی است.

محصولی که در تصویر مشاهده می نمایید؛ جا حوله ای طرح طاووس می باشد. که به دست هنرمندان شرکت ایران برنز، به صورت کاملا ظریفانه و کاربردی طراحی و تولید گردیده است.

از ویژگی های این محصول، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- قابلیت تحمل وزن بالا:این محصول چشم نواز، قابلیت حمل حوله های با وزن بالا را دارد.

2- قابلیت شست و شوی آسان:جا حوله طاوس، را میتوان با مواد شوینده نیز شست. زیرا؛ به هیچ وجه تغییر رنگ نمی دهد.

3- دارای یک عدد میله وسط: از میله وسط این محصول، برای نصب حوله در حمام و سرویس بهداشتی و نیز دستمال می توان استفاده نمود.

4- قابلیت اتصال به دیوار:این محصول، با طراحی منحصر به فردی که دارد قابل نصب روی دیوار، با میخ و یا رول پلاک و… می باشد.

این محصول زیبا، مناسب نصب و استفاده؛ برای حمام، سرویس بهداشتی، استخر، باشگاه، بالکن و … می باشد.

جا حوله ای، به صورتی طراحی شده که ساده نبوده و تزئین کننده دیوار نیز باشد. طرح این محصول شیک، به شکل دو طاووس بوده که برروی یک گل نگین دار نشسته باشد.

جا حوله ای طرح طاووس، به رنگ طلایی بوده و کاملا بهداشتی تولید گردیده است.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز،توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات