جاکلیدی پروانه پر کار 5 نگین

جاکلیدی پروانه پر کار 5 نگین

 

جاکلیدی، یکی از لوازم مهم در خانه و دکوراسیون است. زیرا باعث می شود کلید ها، جای مشخصی داشته باشند. اما با خرید یک جا کلیدی کاربردی،دیگر نگران گم شدن دسته کلید هایتان نخواهید بود. زیرا کلید ها در یک مکان ثابت هستند.

جا کلیدی، انواع مختلفی از جمله: جا کلیدی بافتنی، چوبی، فلزی، عروسکی، برنزی و… دارند.

با خرید جا کلیدی، دیگر با فراموشی دسته کلید های خود، در خانه خداحافظی خواهید کرد. به این دلیل که؛ همیشه کلیدها در معرض دید هستند.

یرای خرید جا کلیدی، باید به اندازه، تعداد قلاب ها، طرح و شکل ظاهری وجنس آن ها توجه کرد.به این دلیل که؛ جا کلیدی های برنزی، نسبت به نمونه های مشابه کیفیت و طرح بی نظیری دارند.

جا کلیدی ها،چون جلوی در خانه و در معرض دید هستند. باید شکل و ظاهر زیبایی داشته باشند. از این رو هنرمندان شرکت ایران برنز، کوشیده اند تا جا کلیدی زیبا و خاصی برای جذابیت هر چه بیشتر منازل شما همراهان گرامی، تولید و عرضه کنند.

محصولی که در تصویر مشاهده می کنید، به طرح پروانه های جفتی نگین دار، طراحی شده است. که دارای 5 عدد نگین به رنگ آبی و سفید می باشد. تعدا قلاب های جا کلیدی پروانه پرکار، 6 عدد می باشد که به راحتی روی دیوار قابل نصب هستند.

این محصول، کم حجم، شیک و سبک میباشد.این قابلیت باعث می گردد که ؛جای کمتری روی دیوار منزلتان، اشغال کند و برای خانه های نقلی نیز قابل استفاده باشد.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز،توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات