تلفن ایستاده برنزی مدل فرشته

تلفن یکی از وسایل ضروری در هر جایی است و می توان گفت هیچ جای وجود ندارد که تلفن در آنجا وجود نداشته باشد. تلفن ها با پیشرفت تکنولوژی در مدل های مختلف طراحی و ساخته شده اند که هرکدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. البته ناگفته نماند که هنوز افرادی هستند که به تلفن های قدیمی و کلاسیک علاقه دارند و دوست دارند از آنها استفاده کنند. تلفن ها ایستاده و رومیزی کلاسیک بسیار زیادی وجود دارند که هرکدام دارای زیبایی مخصوص به خود می باشند. در این مطلب از سایت ایران برنز می خواهیم به معرفی و بررسی تلفن ایستاده برنزی مدل فرشته بپردازیم.

تلفن ایستاده برنزی مدل فرشته

معرفی و بررسی تلفن ایستاده برنزی مدل فرشته:

این تلفن ایستاده همانطور که در تصویر مشاهده میکنید بسیار زیبا و لاکچری است و هر جایی استفاده شود نمای جذابی به آن محل می دهد. این تلفن ایستاده مدل فرشته است زیرا پایه آن از مجسمه فرشته ساخته شده است. رنگی در ساخت این تلفن استفاده شده است بسیار زیبا می باشد که یکی از دلایل زیبایی این تلفن همین رنگ آن است. این تلفن دارای سه پایه می باشد که از مجسمه ماهی است و زیبایی خاصی به تلفن داده است.

در ساخت این تلفن از قطعات و وسایل بسیار با کیفیت و مرغوب استفاده شده است و کلید ها این تلفن به صورت یک دایره روی این تلفن ایستاده قرار دارد و در وسط این کلید ها یک صفحه نمایش قرار دارد که می توانید به راحتی شماره تلفن ها و اطلاعات را مشاهده کنید. این تلفن مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیتی که دارد، دارای قیمت مناسب است. مجموعه ایران برنز دارای خدمات پس از فروش می باشد و همچنین دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این تلفن ایستاده را سفارش دهید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این تلفن ایستاده برنزی را سفارش دهید.

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات