آینه بوفه دار تخت گل رز

آینه بوفه دار تخت گل رز

از گذشته های دور تا به الان، آینه ها و بوفه ها، نقش اساسی در چیدمان دکوراسیون منزل داشته اند.آینه ها و بوفه ها، هم جنبه تزئینی دارند و هم جنبه کاربردی.

بوفه، محلی برای به نمایش گذاشتن وسایل و ظروف دکوری می باشد.بوفه ها، چون درب دار هستند؛گرد و غبار کمتری روی وسایل داخل آن قرار میگیرد.به همین خاطر،خواهان بیشتری دارند.

در ایران باستان، آینه ها نماد؛ روشنایی و مظهر خوشبختی است.

در هر مکانی از منزل و آپارتمان ها، آینه ها و بوفه های خاصی کاربرد دارند و یک نواخت نیستند.آینه ها و بوفه ها، دارای تنوع گوناگون و مختلفی هستند.

شما می توانید هم به صورت جدا و هم به صورت جفتی از آینه ها و بوفه ها، استفاده کنید .

بوفه ها، معمولا برای چیدمان ظروف دکوری استفاده می گردند.آینه ها و بوفه ها، در خانه های کوچک نیز،کاربرد دارند. و می توان از آن ها استفاده نمود.

محصول فوق، از محصولات برند ایران برنز،آینه بوفه دار تخت گل رز می باشد. که یکی از بهترین و مناسب ترین انتخاب ها، برای سالن های پذیرایی است.

این محصول منحصر به فرد و سلطنتی، دارای یک آینه بزرگ تخت،که دور و اطراف آن به طور کاملا ظریف و هنرمندانه ای قلم کاری شده و یک عدد بوفه شیشه ای است.

آینه بوفه دار تخت گل رز، جای کمی را در فضای منزلتان اشغال خواهد کرد و بوفه آن به گونه ی است که وسایل زیادی را جای می دهد.

آینه این محصول، دارای تاجی ظریف و زیبا است.و روی بوفه نیز وسایل زیادی از جمله: قاب عکس ها، لوازم دکوری و … جای می گیرد.

بوفه این محصول، پایه دار است. و به این خاطر زیر آن را می توان به راحتی تمیز نمود. برای اطراف بوفه نیز، از شیشه مقاوم استفاده شده که مزایای محصول را دو چندان خواهد کرد.

در طراحی محصولات ایران برنز،علاوه بر ذوق طراح، از سلیقه شما  مشتریان گرامی هم  استفاده می شود و شما میتوانید ترکیب رنگ و طرح دلخواه خود را با توجه به دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید و به راحتی محصول مورد نظر را سفارش دهید.

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند. ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی ایران برنز،توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد

 

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت 33192865-021 یا 09197130424 کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره 09127343874 مدیریت در تماس باشید.

همچنین مشاهده کنید
اشتراک
باخبرم کن از
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمامی نظرات